- твоя інвестиція в перемогу та майбутнє України

Основна інформація

Суб'єкт надання послуги:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Місцезнаходження:
01010, м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8, корп. 30
Режим роботи:

Понеділок – четвер з 9:00 до 18:00; п’ятниця з 9:00 до 16:45; обідня перерва з 13:00 до 13:45

Телефон:
(044) 280-85-95
Офіційний канал зв'язку:
Засоби комплексної інформаційної системи (КІС) https://services.nssmc.gov.ua
Веб-сайт:
http://www.nssmc.gov.ua
Плата, грн:
7000 грн. Оплата здійснюється за кодом бюджетної класифікації 22012500
Спосіб подання (коротко):
Засобами КІС
Термін надання послуги:
1 місяць
Термін надання (коментарі):

НКЦПФР приймає постанову про включення НПФ до реєстру НПФ або про відмову у включенні до зазначеного реєстру протягом 30 календарних днів з дня подання документів, визначених пунктом 6 Розділу III Порядку.

Спосіб подання:

Подання НПФ (далі – заявник) до НКЦПФР та відправлення НКЦПФР заявнику документів, передбачених Порядком, здійснюється в електронній формі з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг офіційним каналом зв’язку засобами, визначеними окремим документом нормативно-технічного характеру, інформація про які оприлюднена на офіційному вебсайті НКЦПФР, відповідно до вимог Порядку.
Заявник подає до НКЦПФР документи, перелік яких визначений пунктом 6 Розділу III Порядку, з використанням засобу електронної пошти, адресу якої зазначено у відповідній заяві, поданої до НКЦПФР.
У пакеті документів, подання яких до НКЦПФР передбачено Розділом III Порядку, кожний документ має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format/ A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) – PDF/ A, Rich Text Format – RTF, Excel (.xlsx), Word (.doc), Word (.docx) із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи заявника, на кожному окремому електронному документі.
У пакеті документів, подання яких до НКЦПФР передбачено Порядком, кожний документ, створений в електронній формі або створений як електронна копія паперового документа (сканкопія), має бути окремим файлом у текстовому форматі, вид якого обирається заявником самостійно, якщо інше не встановлено Порядком, із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи заявника.

Результат надання послуги:

Включення недержавного пенсійного фонду до реєстру недержавних пенсійних фондів.

Спосіб отримання результату:

Письмове повідомлення, про прийняття постанови про включення/відмову у включенні до реєстру НПФ (з доданням копії відповідної постанови) надсилається заявникові протягом п’яти робочих днів з дати її прийняття (підписується керівником структурного підрозділу НКЦПФР, що здійснює розгляд заяви та відповідних документів) офіційним каналом зв’язку в електронній формі.

Підстави для відмови:

Підставами для прийняття НКЦПФР рішення про відмову у включенні недержавного пенсійного фонду (далі – НПФ) до державного реєстру фінансових установ (далі – реєстр фінансових установ) та до реєстру недержавних пенсійних фондів (далі – реєстр НПФ) є: 1) невідповідність поданих документів і даних, що містяться в них, вимогам законодавства та Порядку ведення реєстрів учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 26.08.2021 № 700, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.10.2021 за № 1385/37007; 2) виявлення недостовірної інформації у поданих документах.

Інформаційна картка:

Перелік документів та вимоги до них

Для включення недержавного пенсійного фонду (далі – НПФ) (далі – заявник) до реєстру недержавних пенсійних фондів (далі – реєстр НПФ) уповноважений представник заявника подає (надсилає) до НКЦПФР такі документи:
1) заяву (додаток 1 до Порядку);
2) довідку про НПФ (додаток 2 до Порядку);
3) анкету щодо засновника НПФ – юридичної особи (додаток 3 до Порядку), подається окремо за кожним таким засновником за його наявності;
4) анкету щодо засновника НПФ – фізичної особи (додаток 4 до Порядку), подається окремо за кожним таким засновником за його наявності;
5) платіжний документ, що підтверджує внесення засновником(ами) плати за включення недержавного пенсійного фонду до реєстру НПФ.

Заява та довідка про НПФ, що додається до неї, мають бути створені в електронній формі та підписані головою ради НПФ або за його дорученням уповноваженою особою з числа членів ради НПФ.
У випадку, якщо заява та довідка про НПФ, що додається до неї, підписані уповноваженою особою з числа членів ради НПФ, до такої заяви додається копія доручення голови ради НПФ на право підписання зазначених документів членом ради НПФ.

НПФ включається до реєстру НПФ за таких умов:
НПФ зареєстрований як юридична особа відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
статут та склад ради НПФ погоджені НКЦПФР у встановленому нею порядку.

Подання НПФ (далі – заявник) до НКЦПФР та відправлення НКЦПФР заявнику документів, передбачених Порядком, здійснюється в електронній формі з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг офіційним каналом зв’язку засобами, визначеними окремим документом нормативно-технічного характеру, інформація про які оприлюднена на офіційному вебсайті НКЦПФР, відповідно до вимог Порядку.
У пакеті документів, подання яких до НКЦПФР передбачено Розділом III Порядку, кожний документ має бути окремим файлом у форматі Portable Document Format/ A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) – PDF/ A, Rich Text Format – RTF, Excel (.xlsx), Word (.doc), Word (.docx) із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи заявника, на кожному окремому електронному документі.
У пакеті документів, подання яких до НКЦПФР передбачено Порядком, кожний документ, створений в електронній формі або створений як електронна копія паперового документа (сканкопія), має бути окремим файлом у текстовому форматі, вид якого обирається заявником самостійно, якщо інше не встановлено Порядком, із застосуванням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи заявника.

Форма звернення

Введіть адресу

Введіть назву організації

Введіть ПІБ

Введіть посаду

Фізична особа
Заява (клопотання)

Введіть email

Повідомити про корупцію

Введіть повідомлення

Зв'язатися з нами