НКЦПФР прагне створити якомога комфортніші формати для комунікації з учасниками ринку та громадянами. Одним з таких майданчиків є «Гаряча лінія» Комісії. Для нас важливо бути на зв’язку та оперативніше вирішувати питання громадян, які входять до нашої компетенції.
Тож для стабільного функціонування такого зв’язку Комісія затвердила та зареєструвала в Мін’юсті оновлений Порядок роботи телефонної «гарячої лінії».
Як працює гаряча лінія?
– якщо питання довідкового та консультативного характеру, відповідь Вам надається одразу під час розмови;
– якщо ж звернення потребує додаткового аналізу, Вам можуть рекомендувати подати письмовий запит. Наші спеціалісти детально проаналізують ситуацію та нададуть відповідь;
– всі звернення реєструються та обліковуються відповідно до законодавчих вимог.
Куди звертатися?
Усі звернення приймаються за номером телефону: (044) 280-28-26.
Графік роботи телефонної «гарячої лінії» НКЦПФР: понеділок – п’ятниця з 10:00 до 16:00 год, перерва з 13:00 до 13:45.
Наші фахівці нададуть Вам кваліфіковані відповіді або ж допоможуть скоординувати питання до відповідних фахівців в інших державних установах. Тримаємо зв’язок!
Зв'язатися з нами