НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ

Експерти виступають за якнайшвидше впровадження накопичувальної системи пенсійного забезпечення

Обговорення

Експерти виступають за якнайшвидше впровадження накопичувальної системи пенсійного забезпечення. Про це вони заявили під час круглого столу "Що заважає впровадженню другого (накопичувального) рівня пенсійної реформи? Міфи і реалії" в прес-центрі інформаційного агентства Українські Новини.

 

"Комісія має чітку позицію щодо запуску накопичувального рівня. Його потрібно вводити зараз, не відкладаючи на потім, але за умови вирішення трьох важливих питань. По-перше, консолідації нагляду за установами накопичувальної системи в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦБФР - ред.) в результаті прийняття законопроекту щодо "спліту" Нацкомфінпослуг. По-друге, повинна бути законодавчо забезпечена інституційна спроможність НКЦПФР для ефективного здійснення такого нагляду і ефективного захисту інвесторів-учасників пенсійної системи. І, по-третє, чинне законодавство з недержавного пенсійного забезпечення має бути приведене у відповідність до прийнятих у світі стандартів Міжнародної організації пенсійних наглядових органів (IOPS). Всі ці зміни повинні розглядатися парламентом паралельно, а не вибірково", - зазначив член Нацкомісії з цінних паперів та фондового ринку Олександр Панченко.

 

"Для нашої країни потрібно вирішити питання, яким чином із найменшими витратами для суспільства і для бізнесу ми можемо ввести другий (накопичувальний) рівень пенсійної реформи", - впевнений директор, глава підрозділу з управління локальними активами групи ICU, член Ради УАІБ Григорій Овчаренко.

 

За його словами, основна проблема, яка заважає запровадженню накопичувальної системи, - це хибне уявлення суспільства, що зміни в існуючій системі не можуть змінити ситуацію на краще.

 

"Це неправильне уявлення відволікає наше суспільство від необхідності змін. Проблема полягає в тому, що у суспільства немає розуміння, чому необхідно впроваджувати ці зміни сьогодні. Відсутність інформації про те, як повинен працювати сьогодні накопичувальний рівень створює дискусії на тему, чому це потрібно робити сьогодні. Існує досить багато питань, які потребують вирішення", - сказав Овчаренко.

 

Він додав, що існує багато прикладів успішного вирішення цих питань, зокрема, можна використовувати досвід країн ЄС.

 

У свою чергу, президент Інвестиційної групи "УНІВЕР", координатор Громадянської платформи "Нова Країна" Тарас Козак сумнівається, що нинішні політики здатні провести другий етап пенсійної реформи і ввести накопичувальну пенсійну систему. Він нагадав, що політики відрізняються від державний діячів тим, що вони думають про сьогодні, про свої рейтинги, а державні діячі - про майбутні покоління.

 

"Коли в наш уряд прийдуть державні діячі, які будуть думати про майбутні покоління, тільки тоді буде запущена справжня реформа пенсійної системи. Оскільки результати накопичувальна система дає не відразу, а мінімум через 10-15 років. Тільки тоді результати цієї системи відчують наші пенсіонери. А за мірками української політики 10-15 років - це нескінченність і ніхто з українських політиків про них не думає", - резюмував він.

 

Інформаційне агентство «Українські новини»


← Назад

Також цікаво

  • 15.08.2017 НКЦПФР удосконалює діяльність уповноважених рейтингових агентств

    Детальніше →
  • 11.08.2017 Строк приведення значень пруденційних показників до нормативних буде скорочено

    Детальніше →
  • 11.08.2017 Змінено ряд нормативних актів для ефективності впровадження механізму squeeze-out та sell-out

    Детальніше →
  • 10.08.2017 НКЦПФР інформує про результати свого чергового засідання

    Детальніше →
 →
Вхід


Зареєструватися

Найближчі події

  • 21-22 вересня керівництво НКЦПФР візьме участь в Ukrainian Financial Forum 2017
    Детальніше →
  • 2 серпня Тимур Хромаєв візьме участь у прес-брифінгу щодо запуску на УБ торгів поставними ф’ючерсними контрактами
    Детальніше →
  • 20-22 червня 2017 року в Києві відбудеться Міжнародна конференція з питань корпоративного управління
    Детальніше →
 →